"Yandex. Direct"те CTR деген эмне? CTR

Мазмуну:

"Yandex. Direct"те CTR деген эмне? CTR
"Yandex. Direct"те CTR деген эмне? CTR
Anonim

Жарнама абдан кирешелүү бизнес дешет. Туура, көптөгөн башталгычтар муну менен талаша алышат. Алардын жарнамалык бюджеттери биздин көз алдыбызда эрип, түшүнүксүз көрсөткүчкө урунуп жатат: CTR. Көрсө, бул бир чыкылдатуунун баасын эсептөө алгоритмине кирген эң маанилүү фактор. Келгиле, Yandex. Directте CTR деген эмне жана аны менен кантип достошсо болорун түшүнүүгө аракет кылалы. Бул суроо, эксперттердин айтымында, глобалдуу. Бул факторду түшүнүү сизге жарнак кампаниясынан көп акча үнөмдөөгө жана көбүрөөк киреше табууга мүмкүндүк берет.

yandex түздө ctr деген эмне
yandex түздө ctr деген эмне

"Yandex. Direct" жөнүндө бир нече сөз

Интернет - продуктуңузду же кызматыңызды жарнамалоо үчүн эң популярдуу платформа. Бул жерде иштеп жаткан көптөгөн компаниялар бар, алардын маңызы - өздөрү кабарлоону каалагандардын жана веб-мастерлердин өз ара аракеттенүүсүн уюштуруу.б.а. өз жарнама мейкиндиктерин камсыз кылган адамдар.

Издөө системаларында бул маселеде эң чоң мүмкүнчүлүктөр бар. Булар атайын программалык камсыздоону түзүү менен алектенген ишканалар. Маалымат издеп жатканда аларга дайыма жолугасыз.

"Яндекс. Direct" орус тилдүү интернеттеги эң популярдуу жарнамалык компаниялардын бири. Ал ошол эле аталыштагы издөө системасын түзгөн ишкананын базасында уюштурулган. "Яндекс. Түздөн-түз" жарнама жана сайт ээлерине (вебмастерлерге) кызмат көрсөтөт. Биринчилери өздөрүн жарыялоо үчүн акча коротсо, экинчилери өздөрүнүн сайттарын камсыз кылганы үчүн аз бөлүгүн алышат.

Аларды бириктирген кызмат процессти табигый түрдө жөнгө салат. Ал дайыма жарнама жана аны чыкылдатуу ортосундагы балансты сактап турушу керек. Болбосо, жарнак берүүчүлөр да, веб-мастерлер да аны таштап кетишет. Ооба, жана коноктор анын кызматтары сапатсыз деп эсептешет жана башка издөө системасына өтүшөт. Интернет абдан атаандаштык чөйрөсү болуп саналат. Эми сиз кайсы тема талкууланып жатканын түшүнгөнүңүздөн кийин, маселенин өзөгүнө өтсөңүз болот. Ошентип, "Яндекс. Түздө" CTR деген эмне?

Яндекс түз окутуу
Яндекс түз окутуу

Эрежелер

Жарнама менен алектенген адамдар көп экенин түшүнүшүңүз керек. Алар бир эле негизги сөз айкаштарын колдонушат, ошондуктан бири-бири менен атаандашат. Ал эми Yandex. Direct калыстын милдетин аткарат. Компания тарабынан уюштурулган тренинг бул тууралуу бир аз маалымат берет, бирок жетишсиз.

"Яндекстин" максатыакча табуу. Ал ар бир жарнакчыга мүмкүн болушунча көп нерсени ала турган эрежелерди түзөт. Мисалы, Yandex. Directте бир чыкылдатуу баасы окшош жарнамалар үчүн ар кандай болушу мүмкүн. "Калыс" сиздин канча төлөөгө макул болгонуңузга эмес, керектөөчүнүн пикирине карайт. Ал үчүн адамдардын жарнаманы чыкылдатуусу маанилүү.

Эгер сиз бул пунктту түшүнсөңүз, анда Yandex. Directте CTR деген эмне экенин жана анын бюджетке кандай таасир этээрин билүү оңой болот. Дагы бир жолу, жарнамалар олдоксон же коомчулукка жакпай калса, компанияга канча акча берүүгө даяр экениңиз кызыктырбайт. Ал ар кимден көбүрөөк алууга умтулат, бул анын иш-аракеттеринин мааниси.

Yandex Directдеги CPC
Yandex Directдеги CPC

"Yandex. Direct"те CTR деген эмне

Техникалык колдоо бул түшүнүктү так сүрөттөйт. CTR (click through rate) – баннердин же жарнаманын чыкылдатуусунун көрсөткүчү. Эсептөө формуласы эки көрсөткүчтү камтыйт: чыкылдатуулардын жана таасирлердин саны. CTR алардын ортосундагы көрсөткүч болуп саналат. Башкача айтканда, аны алуу үчүн, чыкылдатууларды таасирлер боюнча бөлүү керек. Бирок, баары ушунчалык жөнөкөй эмес.

Биринчиден, "Яндекс" бул көрсөткүчтү дароо эсептебейт. Жарнамаларды тандап жатканда, алгач болжолдонгон CTRге басым жасайт. Жана кантип "Яндекс" бул маалыматтарды алат - эч ким чынында эле түшүнөт. Ошол эле техникалык колдоо сайттын кармасын (эгерде бар болсо) эске алуу менен, окшош жарнамалык кампаниялардын орточо көрсөткүчтөрүн жетекчиликке алаарын түшүндүрөт.

Чыныгы CTR белгилүү сандагы таасирлерден кийин гана эсептеле баштайт. Мисалы, 2016-жылы жок болушу керек элеаз 400. Yandex. Direct бир чыкылдатуу баасы түздөн-түз бул көрсөткүчкө көз каранды. Ал канчалык кичине болсо, жарнаманын таасири ошончолук кымбат болот.

ctr кантип көбөйтүү керек
ctr кантип көбөйтүү керек

Жарнама бирдиктерин сорттоо логикасы

Келгиле, CTR кантип иштээрин көрсөткөн мисалды карап көрөлү. Бизде эки жарнамачы бар. Бири 20 рубль төлөөгө даяр. кардардын ар бир иш-аракети үчүн, экинчиси мындай каражаттарды аяйт. Ал 10 рубль баасын айтты.

Алардын жарнамалык кампаниялары бир аздан бери иштеди. Натыйжада, Яндекс жүз таасирдин биринчиси 5 чыкылдатуу алганын көрдү. Анын CTR 5% түзөт. Экинчи жарнак берүүчү үгүт иштерин бир топ жакшы аткарды. Ал ошол эле жүз таасири үчүн CTR алган - 15%. Молодец!

Жана Яндекс эмне тапты? Биринчиден: 20x5=100r. Экинчиден: 10x15 \u003d 150 руб. Ал үчүн ким жакшыраак? Бул эч кимге түшүнүктүү, анткени жарнамалар бирдей санда көрсөтүлгөн. Бирок үнөмдүү, бирок тырышчаак жарнак берүүчүдөн Яндекс көбүрөөк алат. Демек, ал өзүн алдап кетпейт, бул жумушка артыкчылык берет. Жана бонус катары - төмөнкү CPC.

CTR бюджетке таасирин тийгизеби?

Жарнамачылар тынымсыз "Яндекс. Директке" туура келүүгө аракет кылышат. Өз бизнесин ачууну каалагандарды окутуу жакшыртылууда. Натыйжаларга жетүү үчүн жана күйүп кетпеш үчүн, сиз жаңы продуктыларга кызыгып, башка бирөөнүн тажрыйбасын үйрөнүшүңүз керек. Ошентип, бир нече убакыт мурун Яндекс бир баннерге эмес, бүтүндөй жарнак кампаниясына жооп берери белгилүү болду. Ал кандай кылдаттык менен адис талдайтчогултулган ачкыч сөздөр, алар жарнамаларды түзүүдө колдонулат.

Мындан тышкары, "Яндекс" ар бир домен аталышы тууралуу маалыматты чогултат. Эгерде ал жагымсыз болсо, анда алар "сайт кармасы" жөнүндө айтышат. Бул издөө натыйжаларына таасирин тийгизет, демек, бир чыкылдатуу баасын жогорулатат. Сиздин сайтта терс бир нерсе бар же жок экенин билүү үчүн, сиз эксперименталдык түрдө гана жасай аласыз. Сиз ар кандай даректерге алып баруучу эки окшош жарнамаларды түзүшүңүз керек. Кызмат сунуштаган баада кайсынысы жакшыраак экенин түшүнөсүз.

ctr чыкылдатуу ылдамдыгы
ctr чыкылдатуу ылдамдыгы

CTR кантип жогорулатуу керек?

Эксперттердин бул маселе боюнча пикирлери көп. Алардын көбү жарнамаларды иштеп чыгуу керек деп ойлошот. Биринчиден, бардык мүмкүн болгон ачкычтарды чогултуу. Яндекс сиздин кампанияңызды текшергенде алардын сапатын сөзсүз талдайт. Ачкыч сөздөр канчалык жакшы болсо, баасы ошончолук төмөн болот. Муну эксперттер иш жүзүндө аныкташкан.

CTR жогорулатуу боюнча экинчи орунду жарнаманын өзүнө алат. Негизги сөз айкашы аталышта жана текстте болушу керек. Кампания түзүп жатканда аны тырмакчага алышыңыз керек. "Яндекс" бул белгини сөздөрдүн так пайда болушу менен жарнамалоону каалоо катары түшүнөт. Жана бул керексиз, орунсуз таасирлерди жок кылат. Андыктан CTRди азайтпайт.

Токтотуу сөздөр

Кызматта белгилүү бир суроо боюнча жарнамаларды көрсөтпөөгө мүмкүндүк берген функция бар. Алар токтоо сөздөр деп аталат. Мисалы, пальтолорду жарнамалагыңыз келет. Албетте, бул сөз менен бардык өтүнүчтөр эсептелип, кабыл алынышы керек. Негизги сөз айкаштарын чогултканда,аларды кунт коюп окугула. Сөзсүз түрдө "тондун астындагы сельд" жана башка көп нерселер болот. Мындай өтүнүчтөр, эгер тыюу салынбаса, биздин көрсөткүчтү төмөндөтөт, бүтүндөй акциянын чыгымын жогорулатат. Башкача айтканда, жарнак түзүүдө негизги сөз айкаштарын иштеп чыгуу абдан маанилүү.

чыкылдатуу ылдамдыгы ctr
чыкылдатуу ылдамдыгы ctr

Аудиторияны тандоо

Ошондой эле маанилүү жагдай. "Яндекс" негизги сөз айкаштарына басым жасайт. Бирок, суроо-талаптарды жазгандардын баары эле товар сатып алууга же кызматка заказ берүүгө акча же мүмкүнчүлүгү жок. Аудиториянын бул бөлүгүн кесип салуу керек. Бул үчүн жашы, географиялык абалы боюнча жайгашкан жери бар. Магадандыктардын Ялтада гүл сатуу боюнча жарнакты көрүүнүн кереги жок, туурабы? Аларга дагы бир тыйын коротпойт, бул жарандарда андай мүмкүнчүлүк жок. Ошондуктан, сиз дагы бир жолу кылдаттык менен кызматыңызды кимге сунуштап жатканыңызды карап чыгышыңыз керек. Потенциалдуу сатып алуучунун портретин жасап, ага көңүл буруңуз. Ошондо "Яндекс" сени чоң CTR менен кубандырат, ал эми кампаниянын өзү - олуттуу киреше менен. Ийгилик!

Сунушталууда: